ID: 2506
Account support medewerker
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Onze opdrachtgever is een grote logistieke dienstverlener. Tot haar klanten behoren o.a. grote en kleine fabrikanten, operators, retailers, verzekeraars, distributeurs en webshops. Het is een groeiende onderneming die op alle afdelingen een sterke klantfocus heeft. De werkomgeving is er zeer dynamisch, teamwork staat centraal.
Functieomschrijving
Als account support medewerker fungeer je als centrale spil en rapporteert je aan het management. Je organiseert periodieke meetings met je klanten en bent de centrale contactpersoon voor je klanten. Marktsignalen vertaal je daarbij in verbeterprojecten. Mede door jouw inzet verlopen de processen soepel. De focus ligt op teamwork en proactief handelen en als onderdeel van het accountteam lever je een belangrijke bijdrage aan het maximaliseren en optimaliseren van de klanttevredenheid. Je bewaakt daarbij de afspraken zoals afgesproken met je klanten. Al met al een zeer dynamische, afwisselende job waarin je de basis kan leggen. Taken:
Functie-eisen
Onze opdrachtgever is een grote logistieke dienstverlener. Tot haar klanten behoren o.a. grote en kleine fabrikanten, operators, retailers, verzekeraars, distributeurs en webshops. Het is een groeiende onderneming die op alle afdelingen een sterke klantfocus heeft. De werkomgeving is er zeer dynamisch, teamwork staat centraal.
Functieomschrijving
Als account support medewerker fungeer je als centrale spil en rapporteert je aan het management. Je organiseert periodieke meetings met je klanten en bent de centrale contactpersoon voor je klanten. Marktsignalen vertaal je daarbij in verbeterprojecten. Mede door jouw inzet verlopen de processen soepel. De focus ligt op teamwork en proactief handelen en als onderdeel van het accountteam lever je een belangrijke bijdrage aan het maximaliseren en optimaliseren van de klanttevredenheid. Je bewaakt daarbij de afspraken zoals afgesproken met je klanten. Al met al een zeer dynamische, afwisselende job waarin je de basis kan leggen. Taken:
- Opzetten van maandelijkse rapportages
- Monitoren, rapporteren van performance
- Oplossen van escalaties
- Maandelijkse meetings met klanten
- Opvolgen van actie- en besluitenlijsten
Functie-eisen
- Afgeronde studie op minimaal hbo-niveau
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden
- Proactieve en analytische instelling
- Commercieel inzicht met een klant- en servicegerichte instelling
- Klantvriendelijk, flexibel, aandacht voor details en kwaliteit, tijdsdrukbestendig en oplossingsgericht en een echte teamplayer