ID: 1498
Advertentie ID: #1498 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservice Medewerker Schade (vanaf half mei)
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is een jonge, grote verzekeringsmaatschappij in Amstelveen, een informele en gedreven organisatie. De werklocatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (sneltram vanaf Amsterdam CS). En tussen de middag met zn allen lunchen in het bedrijfsrestaurant. Er wordt gewerkt met zelfverbeterende teams.
Functieomschrijving
Denk je graag mee met klanten? En wil je daarnaast een aantal diplomas kosteloos behalen? Then continue reading! Gedurende een werkdag help je klanten met hun vragen over claims, betalingen en aanvragen van financiële producten. Deze vragen komen binnen via telefoon, e-mail, post, chat, internet of video conferencing. Heel veelzijdig dus. Doorgroeimogelijkheden zijn er ook: collegas begeleiden en coachen, of werken bij de frontoffice. Gaaf toch, alles in 1 job!Werken als medewerker klantenservice in Amstelveen is gewoon echt leuk en leerzaam! Enne, het gaat om inbound bellen, dus de klanten bellen jou! Al met al een mooie werkervaring en aanvulling op je cv. We vragen wel flexibiliteit van je, omdat je werkt volgens wisselende roosters (24 - 32 uur of 32 - 40 uur, minimaal 4 dagen per week beschikbaar). Ook op zaterdag overdag (1x per 3 tot 4 weken) en een avond per week.Adecco biedt je de mogelijkheid om kosteloos een WFT Basis en WFT Schade Particulieren diplomas (zelfstudies). Kun je mooi weer op je cv erbij schrijven. Op termijn krijg je de mogelijkheid om maximaal 2 dagen per week thuis te werken.
Functie-eisen
Wat vragen wij?Je hebt ervaring met werken als klantenservice en/of als callcenteragent. Bij voorkeur heb jij ervaring in de verzekeringsbranche. Belangrijker is dat je ontzettend gemotiveerd bent en zin hebt in deze nieuwe uitdaging! Wij zijn op zoek naar kandidaten die per 16 mei a.s. inzetbaar zijn en over mbo/hbo werk- en denkniveau beschikken. Wat kun jij van Adecco verwachten?- Een baan voor langere tijd!- Het bruto uurloon bedraagt voor deze functie € 12,39. Als je vòòr aanvang beschikt over beide WFT diploma's, en deze zijn nog geldig, dan is je bruto uurloon € 13,04.- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je alle kosten vergoed- 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Adecco betaalt jouw WFT Basis en WFT Schade Particulieren diplomas- Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)Zijn servicegerichtheid en denken in oplossingen jou op het lijf geschreven? Reageer dan vandaag nog! Je kunt je sollicitatie richten aan margot.van.de.graaf@adecco.nl of bel voor meer info / vragen naar 06-53746263.
Jouw nieuwe werkgever is een jonge, grote verzekeringsmaatschappij in Amstelveen, een informele en gedreven organisatie. De werklocatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (sneltram vanaf Amsterdam CS). En tussen de middag met zn allen lunchen in het bedrijfsrestaurant. Er wordt gewerkt met zelfverbeterende teams.
Functieomschrijving
Denk je graag mee met klanten? En wil je daarnaast een aantal diplomas kosteloos behalen? Then continue reading! Gedurende een werkdag help je klanten met hun vragen over claims, betalingen en aanvragen van financiële producten. Deze vragen komen binnen via telefoon, e-mail, post, chat, internet of video conferencing. Heel veelzijdig dus. Doorgroeimogelijkheden zijn er ook: collegas begeleiden en coachen, of werken bij de frontoffice. Gaaf toch, alles in 1 job!Werken als medewerker klantenservice in Amstelveen is gewoon echt leuk en leerzaam! Enne, het gaat om inbound bellen, dus de klanten bellen jou! Al met al een mooie werkervaring en aanvulling op je cv. We vragen wel flexibiliteit van je, omdat je werkt volgens wisselende roosters (24 - 32 uur of 32 - 40 uur, minimaal 4 dagen per week beschikbaar). Ook op zaterdag overdag (1x per 3 tot 4 weken) en een avond per week.Adecco biedt je de mogelijkheid om kosteloos een WFT Basis en WFT Schade Particulieren diplomas (zelfstudies). Kun je mooi weer op je cv erbij schrijven. Op termijn krijg je de mogelijkheid om maximaal 2 dagen per week thuis te werken.
Functie-eisen
Wat vragen wij?Je hebt ervaring met werken als klantenservice en/of als callcenteragent. Bij voorkeur heb jij ervaring in de verzekeringsbranche. Belangrijker is dat je ontzettend gemotiveerd bent en zin hebt in deze nieuwe uitdaging! Wij zijn op zoek naar kandidaten die per 16 mei a.s. inzetbaar zijn en over mbo/hbo werk- en denkniveau beschikken. Wat kun jij van Adecco verwachten?- Een baan voor langere tijd!- Het bruto uurloon bedraagt voor deze functie € 12,39. Als je vòòr aanvang beschikt over beide WFT diploma's, en deze zijn nog geldig, dan is je bruto uurloon € 13,04.- 25 vakantiedagen op jaarbasis (bij fulltime dienstverband)- Reis je met het openbaar vervoer? Dan krijg je alle kosten vergoed- 8% vakantietoeslag- Iedere woensdag je salaris gestort- Na 26 gewerkte weken via Adecco ga je deelnemen aan ons pensioenfonds - Adecco betaalt jouw WFT Basis en WFT Schade Particulieren diplomas- Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van GoodHabitz (online leeromgeving)Zijn servicegerichtheid en denken in oplossingen jou op het lijf geschreven? Reageer dan vandaag nog! Je kunt je sollicitatie richten aan margot.van.de.graaf@adecco.nl of bel voor meer info / vragen naar 06-53746263.