Start als Social Media Service Expert bij een grote e-commer
Omschrijving
Als Social Service Expert sta jij de klanten op een energieke en enthousiaste manier te woord via de social media kanalen Facebook en Twitter. In eerste instantie beantwoord jij klantvragen via Facebook messenger. Nadat je voldoende kennis en ervaring hebt opgedaan doe je dit ook via Twitter DM. Als het nodig is, stuur je een mail of pak je de telefoon om de klant te ontzorgen. Ongeacht wat voor vragen of klachten je krijgt vanuit de klanten, jij staat direct in de starthouding en indien nodig schakel jij met een externe verkoper of bezorgdienst. Hierin is het nemen van verantwoordelijkheid belangrijk en raak jij niet in paniek als het een dag wat drukker is. Om een klant goed te helpen is het belangrijk dat je het verhaal achter de vraag kent. Alleen dan kun jij de klant een echt persoonlijke oplossing bieden en precies dat is dus ook jouw uitdaging!
Training
De eerst week ga jij (terug) de schoolbanken in en ga je ‘in class’ met jouw trainingsgroep. Door middel van e-learnings en casuïstiek zul je de eerste kennis opdoen, daarna ga je nog een week onder begeleiding aan de slag in de praktijk.
Wat wij bieden:
- Je gaat werken voor één van de tofste werkgevers van Nederland;
- Flexibele werktijden ook in de avonden en de weekenden;
- Een inwerktraject van 2 weken onder goede begeleiding;
- Een salaris van € 11,00 bruto per uur;
- Reiskostenvergoeding;
- Gezellige vrijdagmiddagborrels.
Wat wij vragen:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau
- Minimaal hbo werk- en denkniveau
- Je bent goed in woord en geschrift;
- Affiniteit met nieuwe media;
- Je bent in staat je in de klant verplaatsen;
- Je bent creatief en ondernemend in het vinden van oplossingen;
- Je ziet deze functie als een uitdaging voor een langere periode.
Solliciteren Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!